PORTAL DE TRANSPARÈNCIA

Seguint la normativa, en aquesta secció trobareu tota la informació relativa a la gestió i activitat de la Fundació Centres Assistencials i d'Urgències dividida en els els següents apartats.

Codi de bon govern

En aquest apartat trobareu el Codi de bon govern que ens serveix de guia alhora de prestar els nostres serveis a la societat.

Conveni col·lectiu

En aquest apartat trobareu el conveni col·lectiu que regula l'activitat professional de l'equip humà de la Fundació Centres Assistencials i d'Urgències.

Reconeixements

Fundació Centres Assistencials i d'Urgències està integrada a la Xarxa Santa Tecla que vetlla per les necessitats sanitàries i socials del territori. Durant la seva trajectoria, la Xarxa Santa Tecla ha rebut diversos reconeixements. En el següent enllaç trobareu un recull de tots els  reconeixements que ha rebut la Xarxa Santa Tecla en els últim 5 anys com a resultat de la dedicació al servei de les persones dels nostres professionals.