SALUTACIÓ

Benvinguts a la pàgina web de la Fundació de Centres Assistencials i d'Urgències.

La fundació, dedicada a l'atenció primària de salut, neix com a diversificació de la tasca assistencial de la Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla de Tarragona i està integrada per un equip de professionals que treballen per la promoció de la salut, la prevenció de la malaltia i l'assistència sanitària.

La Fundació Centres Assistencials i d'Urgències és una entitat benèfica sense ànim de lucre, acollida a la Llei catalana de fundacions i sota el protectorat de la Generalitat de Catalunya.

SERVEIS

Els serveis de la Fundació Centres Assistencials i d'Urgències estan integrats en la cartera de serveis de la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla.

Rambla Vella, 14
43003 Tarragona

a/e: xarxa@xarxatecla.cat
Tel.:  977 259 900